CRSZ » Komunikaty »

Pilotaż wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia na Portalu Informacyjnym

Zgodnie z przyjętym harmonogramem od dnia 25.06.2020 roku na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej rozpoczął się pilotaż składania wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia przez Portal Informacyjny.
Od 8 października 2020 roku do pilotażu wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia dołączyły następujące jednostki: Wydział Filozoficzny oraz Wydział Chemii.

Nowa funkcjonalność automatyzuje proces wnioskowania oraz elektroniczną akceptację wniosku.

Poniżej przedstawiony jest opis procesu:

1. Utworzenie wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia
Szczegółowa instrukcja opisu tworzenia wniosku znajduje się tutaj »

2. Elektroniczna akceptacja wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia

Informacja o konieczności akceptacji/odrzucenia wysyłana jest mailem (tak jak w innych procesach elektronicznych) mailem z możliwością bezpośredniej akceptacji. Równolegle wniosek do akceptacji pojawia się na Centralnej Liście Roboczej na Portalu Informacyjnym.

3. Zapisanie składnika wynagrodzenia w module HR.

W razie ewentualnych problemów (technicznych, merytorycznych) związanych z powyższym procesem podczas etapu pilotażu, nadal możliwe będzie zastosowanie dotychczasowego obiegu papierowego.

Wsparcia technicznego w zakresie obsługi i działania aplikacji udziela Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ - sapiens.kadry@uj.edu.pl.

Dodano: 2020-06-26 08:00:00

 
© 2013-2022 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego