CRSZ » Komunikaty »

Wnioski o dodatkowe składniki wynagrodzenia na Portalu Informacyjnym UJKR

Zgodnie z Komunikatem nr 31 Prorektora UJ ds. polityki kadrowej i finansowej z dnia 10 listopada 2020 roku, wnioski o dodatkowe składniki wynagrodzenia od dnia 16 listopada 2020 roku należy składać w formie elektronicznej poprzez Portal Informacyjny UJ. Nowa funkcjonalność automatyzuje proces wnioskowania oraz elektroniczną akceptację wniosku.

Poniżej przedstawiony jest opis procesu:

1. Utworzenie wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia

Szczegółowa instrukcja opisu tworzenia wniosku znajduje się tutaj »

2. Elektroniczna akceptacja wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia

Informacja o konieczności akceptacji/odrzucenia wysyłana jest mailem (tak jak w innych procesach elektronicznych) mailem z możliwością bezpośredniej akceptacji. Równolegle wniosek do akceptacji pojawia się na Centralnej Liście Roboczej na Portalu Informacyjnym.

3. Zapisanie składnika wynagrodzenia w module HR.

W razie ewentualnych problemów (technicznych, merytorycznych) związanych z powyższym procesem podczas etapu pilotażu, nadal możliwe będzie zastosowanie dotychczasowego obiegu papierowego.

Wsparcia technicznego w zakresie obsługi i działania aplikacji udziela Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ - sapiens.kadry@uj.edu.pl.

Dodano: 2020-11-16 08:50:00

 
© 2013-2021 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego