CRSZ » Komunikaty »

Nowa procedura wprowadzania oraz księgowania faktur płaconych z kilku rachunków bankowych

Informujemy, że uruchomiona została nowa procedura wprowadzania oraz księgowania faktur płaconych z kilku rachunków bankowych.

1. W przypadku faktur bez zamówienia:

Osoby wprowadzające wstępnie dokumenty powinny stworzyć obligo (FMX1) oraz wstępnie wprowadzić fakturę (FV60) tak jak w przypadku faktury płatnej z jednego rachunku bankowego (podając jeden z banków, z którego będzie płatność).

Zmienia się natomiast sposób księgowania (FBV0) tego typu faktur. Instrukcja postępowania znajduje się w dziale:
Finanse i księgowość → Instrukcje stanowiskowe → Księgowanie w FBV0 - płatność z kilku banków.

2. W przypadku faktur z zamówieniem:

Instrukcja dla osób wprowadzających zapotrzebowanie, zamówienie oraz fakturę (MIR7) znajduje się w dziale:
Gospodarka materiałowa → Instrukcje stanowiskowe → Płatność z kilku banków - procedura.

Instrukcja opisująca księgowanie tego typu faktur znajduje się w dziale:
Finanse i księgowość → Instrukcje stanowiskowe → Księgowanie w MIRO - płatność z kilku banków.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Sekcją Systemów Zarządzania Uczelnią UJ - Zespół FI.

Dodano: 2009-06-25 15:20:55

 
© 2013-2020 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego