nic logo
nic logowanie



grafika
CRSZ » Komunikaty »

Elektroniczny proces wnioskowania o zmianę warunków zatrudnienia, o wszczęcie wewnętrznej procedury awansowej oraz o wszczęcie procesu rekrutacyjnego, w tym procedury konkursowej i ofertowej - rozszerzenie pilotażu na cały UJ

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Pismem okólnym nr 9 Prorektora UJ ds. polityki kadrowej i finansowej z dnia 15 października 2024 roku, pilotaż elektronicznego składania wniosków o zmianę warunków zatrudniania (nie dotyczy pracowników zatrudnionych z projektów), wniosków o wszczęcie wewnętrznej procedury awansowej, a także wniosków o wszczęcie procesu rekrutacyjnego, w tym procedury konkursowej przez Portal Informacyjny UJ rozszerza się na wszystkie jednostki organizacyjne UJ od 15 października 2024 r.

Wnioski składać będzie można w formie elektronicznej poprzez Portal Informacyjny UJ dostępny na stronie https://pi.uj.edu.pl (zakładka „Sprawy kadrowo-płacowe”, kafelek „Wnioski kadrowo-płacowe”).

Na stronie https://www.sapiens.uj.edu.pl/sap_szkolenia można dokonać rejestracji na szkolenia o nazwie "Wnioski kadrowo-płacowe - Praca zdalna oraz Procedura awansowa - prezentacja nowych rozwiązań" lub "Wnioski kadrowo-płacowe - Zmiana warunków zatrudnienia oraz Konkursy - prezentacja nowych rozwiązań".

Szkolenia, instrukcje i pomoc techniczną zapewnia Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ. Szczegóły dostępne są na stronie: www.sapiens.uj.edu.pl

Informacji merytorycznych udziela Centrum Spraw Osobowych.

Dodano: 2024-10-11 11:23:49

 
nic
© 2013-2025 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego