

Zmiany w module SAP MM (zakupy)
Zgodnie z komunikatem nr 40 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 20 grudnia 2013 roku informujemy, że od 23 grudnia 2013 roku zmienia się sposób wprowadzania zapotrzebowań i zamówień w module SAP MM (zakupy). Główne zmiany mają na celu usprawnienie pracy oraz spełnienie wymogów znowelizowanej ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
W związku z tym zaczną obowiązywać następujące zasady wprowadzania dokumentów:
1. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia wprowadzone przed 22 grudnia 2013 roku należy przetwarzać zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
2. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia tworzone po 22 grudnia 2013 roku należy wprowadzać zgodnie z nową procedurą (instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania z wnioskiem do DZP
» Zgłoszenie zapotrzebowania bez wniosku do DZP
» Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu (informacje o kolejnych kontraktach wprowadzanych do systemu SAP będą przekazywane na bieżąco)
» Tworzenie zamówienia krajowego
» Tworzenie zamówienia zagranicznego
3. Zapotrzebowania i zamówienia ramowe będą funkcjonować dla usług (jeśli nie znamy ostatecznej liczby faktur).
UWAGA: Dotychczasowa funkcjonalność związana z transakcjami MIR7 oraz FV60 pozostaje bez zmian.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ (Zespół FI) oraz kierownik Sekcji Zakupów, p. Grzegorz Furmanek (e-mail: grzegorz.furmanek@uj.edu.pl).
W związku z tym zaczną obowiązywać następujące zasady wprowadzania dokumentów:
1. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia wprowadzone przed 22 grudnia 2013 roku należy przetwarzać zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
2. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia tworzone po 22 grudnia 2013 roku należy wprowadzać zgodnie z nową procedurą (instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania z wnioskiem do DZP
» Zgłoszenie zapotrzebowania bez wniosku do DZP
» Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu (informacje o kolejnych kontraktach wprowadzanych do systemu SAP będą przekazywane na bieżąco)
» Tworzenie zamówienia krajowego
» Tworzenie zamówienia zagranicznego
3. Zapotrzebowania i zamówienia ramowe będą funkcjonować dla usług (jeśli nie znamy ostatecznej liczby faktur).
UWAGA: Dotychczasowa funkcjonalność związana z transakcjami MIR7 oraz FV60 pozostaje bez zmian.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ (Zespół FI) oraz kierownik Sekcji Zakupów, p. Grzegorz Furmanek (e-mail: grzegorz.furmanek@uj.edu.pl).
Dodano: 2013-12-20 10:00:00

Na skróty
E-uprawnienia SAP UJ
Aplikacja do składania i akceptacji formularzy uprawnień w systemie SAP UJ w trybie on-line.
![]() |
RODO
Pomoc zdalna
![]() |
