CRSZ »
Moduły »
Pytania i odpowiedzi SAP »
SAP - Pytania i odpowiedzi
Jaka jest data wykonania usługi w przypadku usług hotelowych, gdy klient korzysta z usług np. przez kilka dni. W którym momencie należy wystawić paragon przy usługach hotelowych?
Data wykonania usługi to dzień wymeldowania i wówczas należy zarejestrować sprzedaż i wystawić paragon (w przypadku, gdy Klient ma otrzymać fakturę to zamiast paragonu otrzymuje fakturę). Jednak w przypadku, gdy Klient płaci na początku lub w trakcie kilkudniowego pobytu sprzedaż należy zaewidencjonować (wystawić paragon) nie później niż z chwilą przyjęcia płatności. Gdy dla Klienta w tym przypadku ma być wystawiona faktura to datą wykonania usługi na fakturze powinna być data dokonania zapłaty.
Na skróty
E-uprawnienia SAP UJ
Aplikacja do składania i akceptacji formularzy uprawnień w systemie SAP UJ w trybie on-line.
E-uprawnienia |
Formularze uprawnień
RODO
Pomoc zdalna
Do pomocy zdalnej korzystamy z oprogramowania Microsoft Teams (instrukcja instalacji i udostępniania ekranu w pliku PDF) |
Spis alfabetyczny
© 2013-2024 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego