CRSZ » Moduły » Pytania i odpowiedzi SAP »

SAP - Pytania i odpowiedzi

Podczas logowania do portalu pojawił się komunikat "Uwierzytelnianie nie powiodło się". Co należy w takiej sytuacji zrobić?

Powyższy komunikat pojawia się podczas próby logowania do Portalu Informacyjnego, w następujących przypadkach:

1. Nazwa użytkownika jest nieprawidłowa. Należy sprawdzić, czy poprawnie został wpisany login, który przeważnie składa się z nazwiska oraz pierwszej litery imienia, np. KOWALSKIJ. Częstym błędem jest wpisywanie w pole "Nazwa użytkownika" pierwszego członu e-maila, co jest nieprawidłowe. Unikalny login do PI jest wysyłany na skrzynkę pocztową, po zatwierdzeniu procesu zmiany hasła lub w przypadku rejestracji nowego pracownika Uniwersytetu Jagiellońskiego.

2. Podane hasło jest nieprawidłowe. W przypadku zgubienia hasła, należy zastosować procedurę zmiany hasła ».





 
© 2013-2021 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego