nic logo
nic logowanie



grafika
CRSZ » Portal Informacyjny - ocena Nauczycieli Akademickich »

Ocena Nauczycieli - informacje dla pracowników Wydziałów biorących udział w pilotażu (WZiKS, WMiI)

Szanowni Państwo,
Nauczyciele Akademiccy Uniwersytetu Jagiellońskiego

Poniżej zamieszczamy przydatne w procesie oceny informacje:

- Wymagania techniczne do prawidłowej obsługi procesu (Internet Explorer, konfiguracja "odblokowania wyskakujących okienek" oraz "ustawienia widoku zgodności") znajdziecie Państwo opisane w instrukcji w punkcie 1 »

- Instrukcja w przypadku problemów z logowaniem do pi.uj.edu.pl »

- Instrukcje dla procesu elektronicznej oceny Nauczyciela Akademickiego, w wersji pełnej » oraz skróconej » oraz dla bezpośrednich przełożonych »

- Ocena Nauczycieli Akademickich przeprowadzana jest na podstawie Zarządzenia nr 57 Rektora UJ z 25 czerwca 2014 roku ». Jednocześnie informujemy, że nowy harmonogram ocen dla Wydziałów objętych pilotażem dostępny jest w Komunikacie Rektora », zgodnie z którym termin wypełniania formularzy oceny i zatwierdzenia ich w Portalu Informacyjnym UJ upływa z dniem 30 października 2014.

- Ocena obejmuje okres 2 lat (od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku).

- Komunikat Rektora UJ dla pracowników, zatrudnionych w roku 2013, którzy nie przepracowali pełnego roku kalendarzowego »

- Formularz oceny w częściach automatycznie uzupełnionych przez system jest zablokowany do edycji. Wszelkie uwagi o nieprawidłowościach danych (m.in. dotyczące publikacji pracownika, grantów) uprzejmie prosimy zamieszczać na ostatniej stronie formularza w sekcji "Uwagi". Równocześnie wszystkie błędy należy zgłaszać do jednostek odpowiedzialnych za poszczególne sekcje formularza »

- Odnośniki do stron ministerstwa z wykazem czasopism punktowanych:
za rok 2012 »
za rok 2013 »

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania:

1. Dlaczego sumaryczny Impact Factor nie zapisuje się, gdy podaję liczbę ułamkową?
Pola w sekcji dotyczącej IF nie przyjmują liczb zmiennoprzecinkowych, dlatego należy na ankiecie, w części zatytułowanej UWAGI, wpisać prawidłowe dane.

2. Po godzinie wypełniania ankiety nauczyciela akademickiego, nastąpiło automatyczne wylogowanie z Portalu Informacyjnego. Po jakim czasie następuje automatyczne wylogowanie z Portalu Informacyjnego?
W Portalu Informacyjnym sesja wygasa po 15 minutach, dlatego należy często zapisywać zmiany.

3. Dlaczego nie wszystkie granty zostały uwzględnione na formularzu oceny?
System nie uwzględnia grantów na umowy cywilnoprawne, dlatego należy w sekcji Uwagi dopisać te projekty.

4. Byłam/em na urlopie naukowym, natomiast na formularzu oceny nauczyciela akademickiego nie mam uwzględnionej tej nieobecności.
System nie uwzględnia urlopu naukowego, dlatego należy tę informację umieścić w sekcji Uwagi.

5. Na ankiecie Wykładowców, w sekcji Ocena studencka pojawia się wpis "Brak oceny". Co to oznacza?
Informacja "Brak oceny", w przypadku gdy podana jest średnia wydziału, oznacza że pracownik jest nieklasyfikowany do oceny studenckiej.

6. Czy na ankiecie w sekcji Działalność naukowa, powinien pojawić się wpis "niesklasyfikowany" w przypadku gdy pojawia się wartość w kolumnie "średnia Wydziału"?
Tak, powinien pojawić się wpis "Nieklasyfikowany" - można tą informację umieścić obok w kolumnie "Uwagi".
nic
© 2013-2024 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego