CRSZ »
Moduły »
Pytania i odpowiedzi SAP »
SAP - Pytania i odpowiedzi
Jak postępować w przypadku zmiany kwoty lub źrodła finansowania na już zaakceptowanym wniosku DZP
Zgodnie z zarządzeniem nr 57 Rektora z dnia 5 maja 2017 roku wszelkie zmiany kwoty lub źródła na podpisanym już wniosku do DZP (dla zakupów spoza kontraktów) wymagać będą dodatkowych dokumentów.
W załączniku » (aktualizacja 2019) znajduje się schemat postępowania w zależności od momentu, w którym zaistniała konieczność zmiany kwoty lub zmiany źródła finansowania.
Po dokonaniu zmian w systemie należy wydrukować załącznik do wniosku do DZP » i przekazać do podpisów wraz z zaakceptowanym wcześniej wnioskiem do DZP.
W przypadku konieczności zmniejszenia zaangażowania środków na zamówieniu należy wysłać maila na adres bzp@uj.edu.pl (w przypadku realizacji zakupu we własnym zakresie) lub zaopatrzenie@uj.edu.pl (w przypadku realizacji zakupu przez Dział Zakupów).